Knowledgebase
WeKo IT - Support Systeem > WeKo IT - Ticketsysteem > Knowledgebase

Search help:


Outlook en Windows 10

Solution

Na de upgrade van uw Windows versie naar Windows 10, kan het zijn dat u problemen krijgt met Outlook. Hierdoor kunt u bijvoorbeeld problemen hebben met het ontvangen of versturen van e-mail of het bekijken van eerder ontvangen berichten. Dit is een bekend probleem en wordt veroorzaakt doordat er in sommige gevallen Windows-bestanden beschadigd raken tijdens de update naar Windows 10.

De oplossing hiervoor is de Command Prompt als administrator uitvoeren. Dit doet u door met de rechtermuisknop op de 'start-knop' (het Windows-vlaggetje links onder in uw scherm) te klikken en voor Opdrachtprompt (Administrator). In het zwarte scherm wat in beeld komt, typt u dan het volgende commando:

sfc /scannow

Hierdoor worden de beschadigde bestanden hersteld en zal Outlook weer correct functioneren.

 
Was this article helpful? yes / no
Article details
Article ID: 10
Category: E-mail
Date added: 2017-03-14 00:01:24
Views: 174
Rating (Votes): Article rated 3.7/5.0 (3)

 
« Go back

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid